Ingen overraskelser og ro i maven.
Indgår du en supportaftale med vores tekniske support, har du personlig rådgivning lige ved hånden.
Vores kunder er grønne helt ud i fingerspidserne. Med en supportaftale har du personlig teknisk service lige ved hånden, og skal ikke bruge tid på at tænke på alt det tekniske – eller på prisen. Vi tilbyder to slags supportaftaler: en basisaftale og en plusaftale. Begge aftaler kan indgås for 1, 2 eller 3 år.
Der er naturligvis også mulighed for support uden aftale med betaling pr. gang.
Fordele ved en supportaftale
-
Du kender din årlige udgift – du har et pålideligt og forudsigeligt budget
-
Du får personlig service blot et opkald væk
-
Du får rabat på andre services og produkter, hvis du vælger en plusaftale
-
Du kan deltage gratis til brugergruppemøder og på kurser med en plusaftale
Skal jeg vælge Basis eller Plus?
Nedenfor kan du se, hvad der er inkluderet i henholdsvis basisaftalen og plusaftalen:
Basis Supportaftale
-
5 Timers telefon- og email-support indenfor normal åbningstid
-
Følgende produkter er dækket af aftalen:
- LCC-klimastyring
- AMI Penta gødningsblander
- SuperLink
- LED-lamper -
Software til softwareopdateringer (eksl. installation og eksl. versionsopgraderinger - eks. fra SL5 til SL6)
-
Support ydes på softwarebrugerflader og brugen af software
-
Support til I/O-konfiguration
-
Råd og vejledning i anvendelse af softwaren og softwarens installationsforhold, herunder råd, vejledning og erfaring ifht. Microsoft og antivirusprogrammer
Plus Supportaftale
-
10 Timers telefon- og email-support indenfor normal åbningstid
-
Følgende produkter er dækket af aftalen:
- LCC-klimastyring
- AMI Penta gødningsblander
- SuperLink
- LED-lamper -
Software til softwareopdateringer (eksl. installation og eksl. versionsopgraderinger - eks. fra SL5 til SL6)
-
Support ydes på softwarebrugerflader og brugen af software
-
Support til I/O-konfiguration
-
Råd og vejledning i anvendelse af softwaren og softwarens installationsforhold, herunder råd, vejledning og erfaring ifht. Microsoft og antivirusprogrammer
-
20% rabat på softwareprisen ved versionsskifte af SuperLink
-
10% rabat på support-teknikerens timepris ved onsite besøg
-
Gratis deltagelse i brugergruppemøder (eksl. evt. rejse- og opholdsomkostninger)
- Gennemgang af nye features siden sidst
- Spørgsmål og hjælp til konkrete problemstillinger
- ERFA - udveksling af erfaringer
- Case stories med praktisk anvendelse
- Gruppearbejde - ønsker til fremtiden -
Gratis deltagelse i DGT by Senmatic’s udbudte kurser for 1 person pr. år
Lad os hjælpe dig videre....
Vil du indgå en aftale - eller bare vide lidt mere?
Hvis du ønsker at vide mere om mulighederne, priser og betingelser for henholdsvis en Basis-aftale og en Plus-aftale, kan du læse meget mere ved at downloade pdf-filen.
Hvis du allerede nu ved, at du gerne vil indgå en aftale - eller bare ønsker en yderligere uddybning, er du meget velkommen til at kontakte os.